2014. szeptember 21., vasárnap

Hamis aranygaluska

A neten találtam egy receptet az aranygaluskáról. Ezt a fajtát muffin fomában kell sütni és sütőporos, nem élesztős.

Megcsináltam és tényleg szuper. Az a sok macera eltűnt. Éljen!

Szóval csinálsz egy sima muffin tésztát, szerintem tök mindegy, hogy milyet, amit szeretsz. De ne legyen azért kakaós :D
Én egy kicsit hígabbra csináltam, mint szoktam. Papír a formába -biztos ami biztos- aztán egy kevés tészta az aljába, rászórni a darált diós cukrot, megint massza, megint tészta. Aztán megsütöd. Én tésztát tettem a tetejére, mert attól féltem, hogy a dió esetleg megég, de volt olyan ami kidagadt és nem égett meg. Szóval tök mindegy.
Vanília krémet pedig pudingból csináltam egy kicsit hígabbra - több tejjel- és már kész is van.

Isteni finom. Csak ajánlani tudom. A srácok imádták! Meg az anyjuk is :D

Fotó nincs róla, mert olyan gyorsan megettük. Majd legközelebb!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése