2014. szeptember 21., vasárnap

Diótorta kekszes dekorációval




8 tojásból piskótát sütöttem.

A krém jelen esetben diókrém, pedig nem is szeretem a diókrémet. :)
Szóval: kb. 30 dkg darált diót megfőztem kb. 2dl tejben. Olyan 15-20 dkg cukrot kevertem bele. Ki hogy szereti. Aztán 2 felé szedtem. Az egyikbe dióaromát, a másikba rumaromát kevertem. Miután kihűlt belekevertem még 2dl felvert habtejszínt.

Megtöltöttem a tortát, körbekentem az oldalát és jöhetett a muri. Felpakolni a sok kekszet. Először az oldalára tettem rá a rolettit 2 teljes csomag! Aztán folyékony csokival meglocsoltam a tetejét és jöhetett a pakolás. Nem részletezem, a képen látszik, hogy miket tettem rá.
Aki jobb kekszeket talál, annak szebb lesz!
Úgy lett volna az igazi, ha jó vékony kekszeket találtam volna és sűrűen lehetett volna rakni. 1 nap után megpuhulnak a kekszek, na nem durván, és lehet szeletelni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése